Thailand

søndag 17. juni 2012

Re-start!

Hei hei hei Hallo!

På tide å re-starte bloggen min igjen! 
Det dabbet bare rett og slett av på nyåret. 
Mye har skjedd og nå er det på tide med en liten oppdatering.


 Helt kort:
Jeg ble brått sagt opp fra leiligheten jeg skulle leie frem til sommeren 2013, kavet en stund med å finne nytt sted å bo. Ble (til slutt) tatt under vingen hos min kjære og nå er jeg altså gått fra å være Rosendøl til å bli Seimar. 
Hus, kai, naust, hage, mann, tre barn og katt. 

Bobilferie til sommeren og storkoser meg as we speak (med å rydde blandt alle tingene mine og få inn kjøkkenutstyret). 

 Kasse-kaos på garasjeloftet.

 En av de mange fantastiske solnedgangene man kan oppleve.

Ting begynner å falle på plass. 
Drømmemannen er fantastisk handy. 

Bedre enn, og mer nøyaktig fagfolk flest, om jeg kan få skryte litt.
Han pusset opp et gammelt rom til Jenny før vi flyttet inn.
(Tusen takk  <3). 

Liker gulvet veldig godt. 


Pattison har fått plass ved siden av Eiffeltårnet. 

Nå er jeg veldig spent på om det fortsatt er liv laga å blogge.
 Er du innom så setter jeg veldig stor pris på et lite livstegn!

Ha en strålende søndag! 






10 kommentarer:

  1. Oj sann, kem e du??? LOL

    Veldi kjekt å sjå livsteikn frå deg her inne og!!Og da e vel værre å bli seimar enn omvikedøl faktisk ;-) LOL`le endo meir

    Men for guds skuld, ta vekk den derre koden vi må skriva. Skjønne ikkje bære. treng ein logoped????

    SvarSlett
    Svar
    1. Å! Såkjekt! En kommentar allerede! <3 Visste ikke at det var kode. Skal prøve å fjerne den sporenstreks!

      Slett
  2. Hjerteleg velkommen tilbake! Du har vore savna - berre så du veit det. Vil nok kikka innom deg igjen, så snart du legg ut noko nytt. Rommet til jenny ser supert ut!

    marian

    SvarSlett
  3. Jenny - med STOR J!!!!

    Marian (Ja, eg òg skriv namnet mitt med STOR bokstav....)Tihi

    SvarSlett
  4. Så fint at du er tilbake! Gleder meg til flere innlegg. Det har jammen skjedd mye siden sist, og så flott at du har det bra kjære deg. Klem fra Eva :-)

    SvarSlett
  5. Godt med bloggpause av og til.
    Men godt du er tilbake igjen. :)

    SvarSlett
  6. Baby!!! So glad for you!!! I'm more than happy with all these positive changes. See? After all it was all for your greater benefit!!! So welcome back and tons of successes from now on. Much love to you and a huge hug to your daughter for including Rob Patz in her bedroom (girl has such a good taste! :P) XoXo <3

    SvarSlett
  7. Beautiful post!!! take a look on my blog and if you like we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    SvarSlett

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...