Thailand

lørdag 20. november 2010

Maggi's Magiske Brukthandel!

Det har åpnet en ny bruktbutikk her på Tøyen!

Gjennom et helt liv har Maggi samlet vakre bilder, møbler, fajans og alt det hjertet hennes har bejæret.
Nå har hun funnet tiden inne til å la andre ta over alle skattene. Derfor åpnet hun Maggi's brukthandel. Fortsatt tråler hun byens bruktbutikker etter nye funn som hun selger i butikken sin i:

 Alle veggene i butikken er dekket av bilder. Hver gang jeg er innom oppdager jeg noe nytt.


"Kan du ikke tale?"....

har Maggi også som skulptur. Min Farmor hadde  "Kan du ikke tale?" i hvit. Den var helt nydelig, desverre forsvant den. Jeg leter fortsatt etter en i hvit.

"Broderkysset"







"Niagara-falls"....
Henger nå på veggen hjemme hos meg!

Nå koser jeg meg i sofaen, har leid "RepoMan" en Sci-fi film med Jud Law i hovedrollen. Ungene skal straks jages i seng. I morgen skal vi gå en tur i skogen for å samle kongler og rognebær for i morgen kveld har jeg tenkt at vi skal lage is-skulpturer! Det er jo så fint nå som det er minusgrader.


Her kommer en god klem til dere alle!
Takk til dere som legger igjen en kommentar. Hei! og Velkommen til alle som ikke har vært innom her tidligere.
 Jeg ser at det titter folk innom fra også Sverige innimellom.
Välkomen!

Har du en trivelig lørdagskveld?

2 kommentarer:

  1. Så mye fint hun har i den butikken. Og så koselig du har det hjemme i stua di.
    Ha en fin lørdagskveld.
    Klem fra eva

    SvarSlett
  2. Hei Malena! Så koselig blogg du har! Stor klem fr Heidi

    SvarSlett

En melding er alltid hyggelig! Hit me Baby!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...